Tréninky

Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle




Stručný popis nabídky:


CrossTrénink
– je silový a kondiční trénink kombinující prvky z různých tréninkových metod – vzpírání, gymnastiky, veslování, silového trojboje, plyometrie a tréninků s kettlebelly, medicinbaly a provazy či hluboké stabilizace.
–  Trénink je vhodný pro každého.

 


Reálná sebeobrana, Filipino combat
Zdrojem je:  FMA, MMA, PANANTUKAN
– Jedno z nejučinnějších bojových umění, systém boje se zbraní i bez nich.
Jedná
 se o velice účinnou sebeobranu a velice efektivné techniky.
– Trénujeme od 9 let věku.

 

Box, Kickbox, Muay thai
– Rozvijí koordinaci, rychlost, pohyb, fyzičku, dynamiku. Velký důraz klademe na pohyb nohou.
Díky koordinaci těla a pohybu nohou se s vás stává lepší boxer chcete-li. Ale uplatnění koordinace i flexibility se hodí do každého sportu. A je nedílnou součástí našeho života.
Díky správnému cvičení se cítíme lepe.
Box nejvíce prospívá kardiovaskulárnímu a respiračnímu systému a odbourává stres.

 

Street Tactital Systém
– jak napovídá název reálná sebeobrana do ulice.
Zdrojem tohoto systému je:  FMA, MMA, Krav Maga, Sebeobrany, Boxu atd….
– Jedná se velice efektivní systém boje se zbraní jako je primárně nůž i boj beze zbraně.
– Jedná se o velice účinnou sebeobranu a velice efektivné techniky.

 

Boxfit
– Cvičení používající prvky boxu u pokročilích Kick Boxu. Vše zformované do velmi účinného fitness tréninku.
Proč chodit na BoxFit? Pokud se rozhodnete pro tyto lekce, můžete očekávat kromě výrazného zlepšení kondice a zpevnění těla i nezanedbatelné uvolnění psychického napětí.
Jak probíhá lekce BoxFit? Zahřátí a rozcvičení nácvik základních úderů popřípadě kopů hlavní dynamická část, základní údery se různě kombinují a opakují, cvičí se na motivační hudbu posilovací část.
Pro koho je vhodný BoxFit? – pro dětí i dospělé pro klienty s již vybudovanou základní kondicí pro klienty, kteří např. dlouho necvičili naopak velmi vhodné pro ty, kteří potřebují ze sebe dostat vše špatné a tzv. se vybít! Pro ty, kteří si chtějí zamakat na začátku každé lekce se v rámci rozcvičení hodně pozornosti věnuje technice, nemusíte se bát, pokud neznáte údery.

 

Kruhový trénink
– Vysokointenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na 10 stanovštích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterých následuje krátká, standardně 10 vteřinová, pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 „kruháč“ projede 3-4x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť, kde jsou všechny cviky uspořádány do kruhu.

Partneři

Muscle Sport Filipino Combat Sphere CARTE
Přejít k navigační liště