Tréninky

Pondělí
Úterý
Středa
Čtvrtek
Pátek
Sobota
Neděle

 



Stručný popis nabídky:

OPEN CLUB / MOŽNOST PRONÁJMU
- OPEN CLUB
: Zákazníci registrující se na lekci v dopoledních hodinách, mohou na lekci zůstat podle své potřeby a využít vybavení GYMU

- MOŽNOST PRONÁJMU :  Klient má sál pro sebe a může využít vybavení GYMU, za dohodnutých podmínek a dozoru obsluhy. 

- SOUKROMÁ LEKCE : Při zamluvení lekce klientem, je daná lekce uzavřena a klient je na danou lekci sám pod vedením instruktora.
Pro zajištění veškerých jeho požadavků, cíle i komfortu. Je mu vytvořen soukromý trénink na míru.

 

Boxfit

– Cvičení používající prvky boxu u pokročilích Kick Boxu, Muay-thai vše zformované do velmi účinného fitness tréninku.

Proč chodit na BoxFit? Pokud se rozhodnete pro tyto lekce, můžete očekávat kromě výrazného zlepšení kondice a zpevnění těla i nezanedbatelné uvolnění psychického napětí. Pro klienty kteří potřebují ze sebe dostat vše špatné. Bez následku zranění !

Pro koho je vhodný BoxFit?
– pro dětí i dospělé, pro ty kteří si chtějí zamakat.
Box nejvíce prospívá kardiovaskulárnímu a respiračnímu systému a odbourává stres.

 

 

Box, Kickbox, Muay thai

– Rozvijí koordinaci, rychlost, pohyb, fyzičku, dynamiku. Velký důraz klademe na pohyb nohou, techniku.
– Díky koordinaci těla a pohybu nohou se s vás stává lepší boxer chcete-li. Ale uplatnění koordinace i flexibility se hodí do každého sportu a je nedílnou součástí našeho života.
– Díky správnému cvičení se cítíme lepe.

Klademe velký důraz na nácvik techniky a pohybu místo sily a důrazu.
Box nejvíce prospívá kardiovaskulárnímu a respiračnímu systému a odbourává stres.

 

 

Reálná sebeobrana, Filipino combat

Zdrojem je: FMA, MMA, PANANTUKAN
– Jedno z nejučinnějších bojových umění. Hodně zviditelněný díky akčních filmech např., The bourne, 96 hodin, The Raid
– Systém boje se zbraní i bez nich.
Jedná se o velice účinnou sebeobranu a velice efektivné techniky.
hodně se začal více objevovat při školení policistů, vojáků, zásahových jednotek.

– Trénujeme od 9 let věku.

 

 

Kruhový trénink

– Vysokointenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na stanovštích procvičí celé tělo. Základní interval je 30 sekund, po kterých následuje krátká, standardně 10 vteřinová, pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 „kruháč“ projede 3-4x.
Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť, kde jsou všechny cviky uspořádány do kruhu.

– Kruhový trénink je určen pro cvičence, bez věkového omezení a je vhodný jak pro děti i dospělé ale i seniory, můžete s ním začít v každém věku.

 

 

Cross trenink

– Je silový a kondiční trénink kombinující prvky z různých tréninkových metod.
vzpírání, gymnastiky, veslování, silového trojboje, plyometrie a tréninků s kettlebelly, medicinbaly a provazy či hluboké stabilizace.
– prioritou je pro nás vždy technika a správné provedení cviků.
– Cross Trenink se využívá i ve výcviku bojových sportech ale také policistů, hasičů či vojáků, zásahových jednotek.
– je velice účinný na tvarování těla, a především na hubnutí a budovaní síly a zvýšení fyzické kondice.

– Trénink je vhodný pro každého.