Kurzy

Kurz pokročilých Kettlebell cviků

Co se na kurzu naučíte?

Jednoruční mrtvý tah je anti-rotačním cvikem, který řeší dysbalance horní poloviny těla.

Jednoruční swing je asymetrický balistický cvik, který má značný přenos do sportů. Právě kvůli jeho jednostranému zatížení.

Clean, neboli přemístění je výchozím bodem pro všechny pokročilé cviky s kettlebellem. Má podobné výhody jako swing, ovšem udržuje tělo déle v tenzi.

Press, Military press Posiluje paže, ramena, horní záda a výrazně zapojuje střed.

Front squat, čelní dřep je cvikem, který využívá všechny benefity dřepu a díky umístění závaží před tělem velmi efektivně posiluje břicho.

High-pull bývá chybně považován za pouhou přípravu na snatch. Při správném provedení se jedná o výborný cvik, který se zaměřuje na posílení horních zad.

Snatch je ultimátním cvikem na budování kondice, výbušnosti, spalování tuku a stability ramen.

Double Swing – synchronní práce obou rukou, která Vám umožní swingovat skutečně těžce.

Double Clean – Dvojité přemístění, těžký balistický drill v kompletní tenzi celého těla.

Double Front Squat – čelní dřep jeho symetrická varianta s větší zátěží.

Double Military press – Dodnes jeden z nejúčinnějších cviků pro rozvoj síly horní poloviny těla.

Double Snatch – dvojitý trh dvojitý Car balistiky.

Push press – výrazový tlak. Souhra celého těla, co nejrychleji dostat těžké břemeno nad hlavu.

Jerk – Pokud ovládáte Clean & Jerk, nepotřebujete na svou přípravu nic jiného.

Dále se naučíte ???

Po absolvování kurzu od nás obdržíte DIPLOM.

Cena: 1000 Kč | Délka kurzu: 4h
Objednat kurz